категорії: репортаж

Моржі, стьоб і «Нежный Брежнев»

теґи: МОРЖ, Харків, новий альбом

 

14 травня за підтримки творчої майстерні «TMi N» у літературному кафе «Куб» відбулася презентація нового альбому «s4ast*Live» харківського гурту «Морж».

Вони стрибають на хвилях мажору і мінору, граються з напрямками і жанрами, балансують десь на межі між гірко-сумною лірикою і нахабним стьобом. Виконують «японську циганську увертюру мі мінор для банджо», експериментують  з міксом танго і регі, додають «Нежного Брежнева», а потім вплітають туди ще й шевченківське «Як умру, то поховайте». 

«Мы будем петь добрые и злые песни,» — сказав на початку виступу Роман, соліст і гітарист гурту. І справді, ніколи не знаєш, що зазвучить зараз: чи неймовірно тривожна «Девочка, похожая на Bjork», чи мало не шансоновий «Дворник ядовитый», буде Рома читати вірші перед піснями «Аннушка» та «Пластелиновая балерина» чи кривлятиметься під «Еврейську кінематографічну».

Своїх прихильників гурт порадував і старими композиціями — познущалися з Роми Звєрєва і попси у композиції «Шиворот навыворот», походили по головах вождям з «Лениным на танцах» і просто поржали з брутальним «13-тисанитметровим блюзом». А ще — переспівали «Маленький цифровой ревербератор» «Косинського оркестра». За словами соліста Роми, курчани (жителі курська) заразили гурт цією піснею, і вже 20 днів після російського туру «Моржі» наспівують і наспівують цю мелодію.

У творчості «Моржів» переплелося все — регі  і хіп-хоп, електронне і рокове звучання, контрабас доповнює гітари і створює від ритмічно-рок-н-рольних мелодій до глибоких медитативних композицій. Тексти повні алюзій і дивних образів, про які не варто намагатися говорити — це треба просто відчути!